پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

شعری فوق العاده از استادقیصر امین پور که من شخصا خیلی این شعر رو دوست دارم...

 

هرچند که دلتنگ تر از تنگ بلورم

باکوه غمت سنگ تر ازسنگ صبورم

اندوه من انبوه تر از دامن الوند

بشکوه تر از کوه دماوند غرورم

یک عمرپریشانی دل بسته به مویی ست

تنها سر مویی ز سر موی تو دورم

ای عشق به شوق تو گذر میکنم از خویش

تو قاف قرار من و من عین عبورم

بگذار به بالای بلند تو ببالم

کز تیره ی نیلوفرم و تشنه ی نورم



نظرات شما عزیزان:

محمدعلی بابایی
ساعت14:49---31 تير 1391
شعر قشنگی بود

سروش
ساعت9:56---28 تير 1391
زيبا بود
ممنون


مهرداد منصوری
ساعت8:38---28 تير 1391
سرکار خانم شعر بسیار بسیار زیبایی بود.ممنونم از شما.
پاسخ:خواهش میکنم.مرسی از نظرتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, توسط الهام نعمت اللهی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.